Nu är det nära

Idag kom det några papper från Vägverket.
Jag har härmed ett datum för både uppkörning och uppskrivning till mitt körkort.
Det är nu det känns att det är väldigt nära.
Fast det kan ju suga att det är över två månaders väntetid hos Vägverket nu under sommaren.

Ett dilemma har uppstått. Mitt jävla id-kort går ut precis en månad innan jag ska köra upp, och vilka är inte mer noga på id-handlingar än VV?
Så nu måste jag på denna korta lilla tid hinna skaffa mig ett nytt, hur tusan man nu gör det, för att ha det några dagar innan jag, förhoppningsvis har mitt körkort som id-handling.
Snopp!


Nu har myggen, de fanskapen börjat vakna till liv. De svärmar runt omkring mig, jag som hade det så mysigt och rikitigt njöt i den sköna solstolen på soldäcket i kvällssolen.
Ska nog ta och gå in och smaka den nya violglassen!












KOMMENTARER:
★ Louise

Jag håller tummar och tår för du ska klara det!!!!!!!!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: