Godisgodisgodisgodis

Jag vill ha godis.
Idag har jag duktigt hållit mig undan godishyllan på färn, där man har en tendens att gå och smånalla hela dagarna då inga kunder är närvarande. Det vill säga nästan hela tiden.
Jag har ätit två middagar för att stilla min hunger, kör med fyra timmars intervall - jag är fortfarande hungrig!
Men värst av allt är godissuget! Socker!
Något sött, något surt, hårt, chokladigt, smarrigt skulle sitta bra nu.
Men då jag har varit så duktig att hålla mig borta från hyllan och dessutom gått en promenad runt byn med mor så måste jag försöka att åtminstone hålla mig borta från kexen i skafferiet!
Pistagenötter är min enda tröst, men då får man bara äta en näve... tur jag har stora händer!

Hoppas det inte blir något bröllop!












KOMMENTARER:
Anonym

Haha dina inlägg är lika roliga som vanligt ser jag :D! SÖÖÖÖTNÖT <3



Känner av samma besvär, hungrig hela tiden!

Tror jag försöker hålla mig "sysselsatt" då jag har inget annat för mig x)!¨



Btw. vem ska gifta sig? :)

Anonym

Ooooops... glömde skriva att det var din hemlige älskarinna Madeleine som skrev ;)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: