Bingolotto

Igår, en halvtimma innan Bingolotto med alla dessa specialpriser skulle till att börja kom jag på att jag inte skaffat en lott!
Jag sa ju till Danne långt innan att vi var tvungna att göra det, tur det finns internet annars hade inte Danne fått det lätt.
Skrev ut lotterna, satt beredda framför teven med varsin penna, men Bingolotto är fan träligt. Var med på första, sedan satt vi och kikade på tigrar och tigerungar resten av spelkvällen.
Eller Danne opererade en utav sina fiskerullar, och eftersom han själv slipat till nagelfilen till ett dödligt vapen får han skylla sig själv att han stack in hela i fingret. Han skrek till som tusan, blodet sprutade upp i ansiktet på honom och så blodade han ned bordet och foldern om LED tv som vi tagit uppe på OnOff.
Så vem vet, har vi vunnit en Volvo C30?

Jag har tvättstugan idag, klockan sju! Detta ska ses som min lediga dag, men det går ju inte då ens skitiga pojkvän kommer hem med strumpor och kalsipper. Vi var tvungna att åka en sväng på Lillänge igår och köpa ett par strumpor åt honom så han hade något att ha på fötterna idag. Vilka strumpor som helst duger inte åt honom, nej han ska ha Nike som heter Dri-Fit och så är det så noga med höger och vänster också, bara för att det råkar stå R och L på dem.
Så jävla roligt att sortera efter tvätten!
Men jag fick ett par nya, fina skor av min fläskling!

Efter den här veckan ska jag jobba fyra veckor, sedan följer fyra veckors ledigt med Danne... och vad kan det bli då, fiske för hela slanten kanske? Och efter det kan man säga att min arbetslöshetsperiod börjar.

Ut och hänga tvätt...












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: