Återbäring?

När kommer min skatteåterbäring då? Danne fick den i veckan, när det är jag som behöver den mest!
Eller egentligen gör jag inte det men det känns fint på något sätt att gå in på internetbanken och se att det är mycket!

Danne kom hem igår och det var helt underbart, har jag sagt att jag älskar honom?
Vi svullade naturgodis, i mån att tro att det är nyttigare  än vanligt godis, och tittade på Babel som gick på Tv4.
Jag fick även keeeebaaab! Danne som var mätt sedan hamburgaren i Mora tog bara kebab med bröd, vekling!

Nu ska jag göra körkortsteori innan pojken vaknar... förstår inte hur han kan sova i oväsendet datorn har för sig...
Och Ante, igår vägrade den starta!
Sims 3 överhettar...












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: