Tiden rinner iväg

Nu har det gått två dagar. Jag börjar sakta men säkert inse att det är kört, det blir ingen valp.
Men sedan då jag letar efter positiva tankar kommer jag fram till att jag inte hört något för att de har fullt upp nu med sina valpar.
Fast mest troligt den första teorin.

Idag blev det Dunder. Usch och fy vad dåligt det var där. Kom hem med godisremmar, det var de enda fyndet idag.

Dannes lag kom 4:a eller 5:a på 24-timmars. De fick en fisketur till Norge i två dagar. Orättvist, jag vill också till Norge!
Sedan vann de på etapperna brödpåsar och på lotteriet vann Danne en verktygslåda... på hjul?

Och eftersom hela min familj var på latsidan idag så blev det en tur i spöregnet mot Föllinge. Pizza stod på menyn, men jag tog en sallad... och åt upp mammas halva pizza efteråt. Lite duktig var jag allt!
Efter det städade vi affären, så nu har jag varit på färn sju dagar den här veckan, och imorgon ska jag jobba igen.

Hoppet finns...












KOMMENTARER:
★ Cat Powers

Hej!

Jag hoppas att det har kommit en valp och dem bara har lite och göra med valparna!



Oja du var verkligen duktig, en sallad? herregud! Jag tkr det är viktigt att tänka på själen också ;)



kram!

★ Cat Powers

Svar på kommentar : hahahaha oja verkligen! Det är ju egentligen på sitt egna ansvar men jag förstår att dem vill förbjuda videos på det för jag såg några och det är SJUKT brutalt ut. Dem skämtar mycket om våldta i dem flesta danser och det tycker jag är ett dåligt budskap.



kram! :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: