Nytt hopp

Hoppet om en Moltas har inte slocknat helt, men än är det för tidigt för att börja hoppas för mycket. Lätt hänt att det blir så ändå när det gäller mig.
Valpar väntas i slutet av den här månaden. Tiken är kullsyster till min älsklingstik, sedan gäller det bara att pappan är minst lika fin som Buckley, då kan man börja hoppas på riktigt!

Nu har vi lämnat tillbaka Ella till Therese. Hon blev jätteglad.
En sak som är typiskt då det gäller mig är oturen med kameror. När drömobjekten finns där och den perfekta bilden syns i bakhuvudet, då ska det jävlas, rent ut sagt.
Jag har haft hur många tillfällen som helst att fota Ellas tryne och konstiga beteenden i vackra naturer, men har jag någon kamera?
Kameran jag tog med mig hemifrån var helt tom på ström. Laddaren som jag så duktigt tog med mig för att kunna ladda denna kamera, trodde jag, hör till en kameran- som jag lämnade hemma.
Så min blogg får vara utan alla Ellabilder. Vi får föreställa oss.
Ella mumsar på glass. Ella jaga flugor. Ella badar. Ella bajsar. Ella får damp. Ella boxas.

Och så vill jag uppmuntra alla om att min svåra tredagars depperiod snart inleds. Uppsala Reggae Festival börjar om två veckor, och det är redan nu officiellt att jag, även denna gång, får vara utan denna glädjande festival med musiker och takter som får alla problem i världen, i alla fall i min värld, att verka små.
Därför, har jag genom Spotify satt ihop min egen URF spellista med en massa låtar från alla artister som ska uppträda!
Där ser man!
Men det är ändå inte tillräckligt!


Nytt hopp och jag hoppas verkligen!


bloglovin












KOMMENTARER:
mary

hahaha det är SJUKT!!

Madde

Haha jag hoppas oxå :D:D:D:D ! ! !

mary

haha även att du räknar ner till julafton HAHA

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: