Körsbär

Äntligen har de kommit, (Men de är mycket godare i Laxsjö.) jag och Danne har frossat till en bra film vi hyrde, så nu är det kaotisk på toaletten hemma hos oss.
Tur vi köpte odörspray på Dollarstore...
- Det blir mer ekonomiskt att plocka bort pinnarna, som Danne sa då vi stod där i fruktdisken och valde ut de finaste bären.

Vi såg A Complete History of My Sexual Failures, en rätt rolig dokumentär, bör ses!

Imorgon bitti tidigt i ottan ska vi iväg och byta däck på bilen. Det är dags nu, bakdäcken är slätare än en stövel.


Ella goes Fransk Rottweiler!












KOMMENTARER:
★Cat Powers

Halloj!

Va? blir man dålig i magen? herregud det hade jag inte aning om. Men det är nog som du säger endå..



Åh söt vovve! Jag "minns" henne som valp, haha! för visst är hon minstingen av Dannes föräldrars hundar? Eller om det var hans syster.. Meow mitt minne sviker mig.



Kram!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: