Kan inte

Kan inte släppa det. Jag har en underbar bild i mitt huvud som etsat sig fast. Jag tänker på det hela tiden, och jag blir så lycklig.
Igår på bussen på väg in till körlektionen så ser jag en hund, och kan ni tänka er vad för sorts hund?
Jo, en livs levande Engelsk Bulldog. En ståtlig sådan, precis som jag vill ha. Han stod där med sin vackra plattnos i solskenet och tittade förtrött mot en liten inredarhund (en slags terrier som alla i Östersund verkar äga) som studsade och skällde på honom. Så otroligt charmig.
Hade jag inte haft någon tid att passa hade jag fått stopp på bussen och överfallit ägarna - och bullen!


Vi vill ha dig nu, bullevalp!

6 dagar kvar...












KOMMENTARER:
Madde

6 DAGAR KVAR?! TILL BULLEN?! ELLER VADÅ?!

Brutala Bloggen

iiihihi =D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: