Frågan är...

Skitkorv, skitkorv, skitkorv...
Sist McDonken hade sin platsannons inne velade jag långt och länge, innan jag bestämde mig för att inte söka.
Efter det ångrade jag mig lite.
Nu är det en annons inne igen - Medarbetare till McDonalds Lillänge. Ska jag?

För det första, jag hatar Donken. Har som max ätit där åttaochenhalv gång under hela mitt liv.
Sedan är jag grymt emot deras slavsätt gentemot unga, de sliter verkligen för sunklön.
Men å andra sidan kan man trivas där, bra arbetskollegor säger många, samt att det är ett jobb med flexibla tider vilket gör att man kan bestämma ganska fritt när man vill och kan jobba.
Fast nu när jag tänker efter behöver jag inte bry mig om deltidsjobb förrän jag vet om vi blir hundägare eller inte.
Får vi in en hund i våra liv vore det ett perfekt jobb, jag kan jobba på kvällar samt helger då Danne är hemma med voffen, och vi får in lite extra i vår kassa. En trygghet ifall de skulle hända Moltas något, det är dyrt med hund. Speciellt en Engelsk Bulldog.

Men nu vill jag egentligen inte jobba på McDonken, utan Max.
Jag vill ha ett jobb med fart och fläkt så det känns som tiden går, inte bara sitta framför en flimrande dator, lyssnandes på Rix KukM och tugga på tånaglarna.

Jag tor jag sparar med ansökningen den här gången också
...

Nästa år älskling, är du säkert också med på listan!












KOMMENTARER:
★ Cat Powers

Åh Max är bäst!

Madde

Ja för i helvete! Sänk dig inte så lågt att du börjar på Mc D!

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ för hamburgestek arbete !

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: