Får inte ihop det

Igår fick jag tag på uppfödaren. Medan mitt hopp lagt sig väntar hon fortfarande valpar. Hon säger att än är inget uteslutet, ännu kan det bli valpar. Men vad tusan, med min överslagsräkning har hon gått i alla fall tre dagar över tiden, och en hund föder oftast så precis som efter 63 dagar.
Tur jag fick IG i matematik, jag kan ha fel!

Nu är det än mer väntan som väntar. Och jag ska försöka tänka på något annat. Mina tankar är inte så mycket mer än bullebullebull. Tänk om, tänk när, tänk då, tänk där, tänk hur, tänk vad!

Internet här hemma är envist (precis som en bulldog) (... förlåt...) och lägger av så fort man försöker logga in på msn.
Så ni som av någon anledning saknar mig, nu vet ni varför!

Min älskling kommer förmodligen upp redan imorgon!














KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: