Dagen innan fredag

Det här är de längsta fyra dagar som jag väntat på en fredag!
En vanlig fredag av alla dagar som jag har längtat efter med spänning,
Nu är det nära, och jag känner nästan på mig att det inte kommer bli som vi så länge hoppats på...
Imorgon får vi förhoppningsvis reda på det, eller i alla fall senast lördag.
Valp.

Efter imorgon har jag bara en vecka till som jag behöver sakna och längta efter min Daniel.
Honom vet jag åtminstone att jag får, så det är inte lika spännande.
Jag måste jobba en vecka till, sedan ska jag få vara ledig lite och försöka umgås med älskling, då han går på semester.
Om han nu får, de vill att han ska åka ut och jobba, så vi får se vad de förhandlar fram.

Jag är stolt över dig!












KOMMENTARER:
★ Cat Powers

"Honom vet jag åtminstonde att jag får, då är det inte lika spännande" haha du är för skön ibland! ;)



helvete jag trodde det var fredag idag, så jag skulle kika om det hade blivit ngt.. Jag är lika spänd som du ;) eller kanske lite mindre ^^



kram!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: