Abborrar

Vi har hittat en dundersten i sjön. Det sitter ett flertal drag, spinnare och jiggar i den som vi försökt fiska upp.
Vid den där stenen går det även sinnessjukt stora abborrar. Vi sitter i båten och metar, och ser hur de asen bara ignorerar våra beten. Men det är roande att bara se på dem.

Imorgon ska vi på Bilmuseet i Hoting. Jag har varit där förut, men det är så spektakulärt så jag åker gärna dit igen.
Där finns bland de första bilarna, till och med de som hade stearinljus i kåpor istället för strålkastare.
Sedan ska vi fira min student med en studentmiddag. Bättre sent än aldrig!
Vi ska åka till Tåsjöberget och äta på Fjällsikten.

Jag har tappat kontakt med omvärlden, min msn är fortfarande knepig.

Och så vill jag säga att jag håller tummarna och hejar på Jocke Stensmo, har följt både friåkningen och kvalet till VM i Sachsenring, hoppas han får starta imorgon!

Lycka till!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: