"Ledig" måndag!

Tog ut en välförtjänt helgdag idag. Kan säga att det var min söndag. Lördagen var ok.
Jobbade bara 5 timmar, sedan blev det Östersundsrevyn. Mycket skoj, men kebaben var höjdpunkten.
Då vi kom blev det rusning på City, det resulterade i att JAG fick de sista pompisarna. De flöt pfefferoni i flottet i min tallrik. Dannes kebab var iskall och rå. På kvällen fick han jätteont i magen och låg bara och skrek. Sedan dess han han inte bajsat något!
Två dagar utan bajs!

Nu har han åkt iväg och jobbat igen, SÅ NU ÄR DET FRITT FRAM FÖR FILMKVÄLL! Hör ni det?!
10 långa veckor tror han att det blir. Jävlar vad fin 20-årspresent jag ska kräva då, det är ungefär då han kommer att vara klar däruppe...
Det är ungefär då valparna kommer födas om det blev något den här gången!


Kid Cudi vs. Crookers - Day 'n' Nite (Radio Edit)












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: