Fick igen

Jag trodde att jag var smart förra torsdagen genom att vara jäääääätte-nånting under lablektionen på Naturkunskapen.
Enligt läraren får man inget betyg om man missar en enda sådan liten timma klockan 08.15 på torsdagsmorgonen.
Jag chansade, och idag fick jag igen!
Medan alla andra i min grupp har sweet sovmorgon till halv 12 imorgon, så ska jag upp okristligt tidigt för att befinna mig på skolan och leka energiomvandlingar... Med fel grupp! Men jag har ju Jennifer!

Hon drog med mig på Subway idag, och jag har aldrig i mitt liv ätit där, men de var GOTT! Minns inte vad det var jag åt fastän jag frågade 23 gånger!

Nu sitter alla nördar på skolan och kikar på film, vilket betyder att de inte kommer sluta förrän 5 eller nåt annat mysigt!
Jag har funderat innerligt på att anmäla vår lärare! Speciellt inom media så borde väl hon om någon begripa att man inet får visa film sådär, ladda hem OLAGLIGT för att sedan visa en hel klass...
Jag funderar på det! Sätta dit satmaran så vi slipper svenskan som vi inte borde ha!!!!!
Låt den rätte komma in! Därför drar jag mitt strå till stacken och stödjer inte denna sorten av verksamheter...
Nu kommer alla bli sur på mig eftersom de flesta ÄÄÄÄLSKAR Alexandra och Robin...

Pjutt...












KOMMENTARER:
Emelie

Det fanns inget ljud på filmen, så vi fick sluta vid tre :P

madde moe

Håller med! den där bruden är ju helt väck !

Haha jävla idioiska lektioner, vi gör ju ändå inget x)!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: