Tvättstugan

Undra om en timma på gym täcker upp fikat med först mor och far igår, sedan fikat hos Dannes föräldrar; (åhh, hemmagjorda semlor!!!) och kvällsfikat med bara oss bestående av skagenröra och räkor!
Frukosten bestod av de återstående cheez cruncherzerna och det lilla godis som fanns kvar. Vi rensade allt!

Träning är ingen bra idé för oss tror jag. Efter vi tränat svullar vi som aldrig förr!
Men det sägs ju att man ska äta ofta för ämnesomsättninen eller vad det är...

Idag är det måndag. Den absolut bästa dagen på hela veckan. Jag har en endaste lektion och det är matematik.
1 timma och 20 minuter. Jag har fått IG på alla prov och för att komplettera det är jag aldrig där.
Känns ju bra, jag kommer aldrig ta ikapp, och jag förstår verkligen inget.
Det blir extramatte på fredag för min del. Inte för att det kommer hjälpa mig klara kursen...

Danne har åkt till sugRamsele igen. Bara det är anledning nog att sitta hemma och tröstäta lax framför datorn och inte bry sig ett jävla dugg om betyg och frånvarotimmar i %!


69 skoldagar kvar!!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: