t(3-t)-2t(t-4)

Finns det ingen gräns för hur mycket man ska få blanda in alfabetet i matematiken över huvud taget!
Det verkar inte så, och jag har en skrämmande tid till mötes då jag bläddrar fram i boken.
Varför valde jag kurs B?

Jag har verkligen försökt! Jag stängde av datorn och alla strömslukande apparater för att få lugn och ro! Jag letade till och med fram miniräknaren. Men jag är helt dum i huvudet har jag konstaterat!

Nu är jag less på mitt jobb har jag kommit på. De ringer aldrig en, så jag får hela tiden tjata om pass, och så ringer de bara då jag absolut inte kan.
Jag funderar på att söka till jobbet på Ica i Ytterån. Då kan jag och Danne bosätta oss där, närmare hans jobb mitt ute i ingenting.
Hoppa av skitskolan, eller åtminstånde skita i de som är kvar...

Och jag bara hatar ÖP! Jag hatar, hatar, hatar, att veta att jag måste producera något till dem och deras jävla fittbilaga som vi i text, graf och foto har fått i uppgift att göra i april!!

Samt att jag inte har något godis hemma...

Den här dan kan bara dö!














KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: