Sitta här och vara allmänt irriterad

En lektion stod på dagens schema. Matematik B, och det är den stora anledningen till varför jag nu är mer irriterad än något annat!
Så nu ska jag bara sitta här och vara allmänt jävla irriterad!
Klarar jag inte provet på måndag blir det IG i hela kursen. Så vart fan ska jag börja då jag kanske gjort två uppgifter från kapitel två och inte ett endaste på kapitel tre, det som ska vara prov på?!
Och lärarjävlen skiter i om jag sitter i den sits jag gör, försöker inte hjälpa eller nåt, bara säger att jag måste jobba hemma. MEN HUUUUR!? Jag förstår inget!
Jag funderar på att ge upp redan nu.
Varför ska jag jävlas och gå på extramatten på fredagar, ta mig upp tidigt på måndagar? Till vilken nytta? Jag kommer inte klara det!
Och om jag mot alla odds gör det så måste jag göra om de andra två proven, och det blir inte kul.

Jag blir så jävla irriterad på de som säger att "jag kommer inte heller klara de", "jag kommer få IG jag också!"
Gå och döö eller nåt annat lindrigt! Ni sitter förfan och jobbar med uppgifterna och förstår vad ni gör, vadfan är problemet?!
Jag är så jävla less nu så jag vill bara sjunka under jorden och återuppstå som en ny människa om 63 jävla dagar!

Jag pallar inte skolan längre!

Daniel har åkt iväg och jobbat igen...
Mamma och pappa har haft inbrott på färn. VAD ÄR DU FÖR JÄVLA IDIOT!?
Som tur var fick den kuken inget av värde. Filmer och tobak.
Kassaskåpet gav tjuven upp, vilken looser!


MMS:et jag fick av faster imorse. Tjuven fick inte med sig skåpet!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: