När sovmorgon blir till helledig dag!

När någon sms:ar och frågar om jag vill ta sovmorgon, istället för att släpa mig ur den mysiga sängen med dubbla duntäcken för att åka in till den kalla skolan för grupparbete, tja vad svarar man?
Tack tjejer för sovmorgonen!

Men nu är det så att den här sovmorgonen förlängts. Gudrun Schyman föreläser på skolan och dit skulle jag ju ha gått. Hon började för 20 minuter sedan.
Efter det har vi ingen svenska då vi ska se "Låt den rätte komma in" imorgon, och jag hade tänkt vara så duktig att jag skriver min analys IDAG!
Men jag korvade ihop på första punkten, så vi får se hur det går.

Sen är det ju min älsklingslärare och Projekt och Företagande, jag tror jag stannar hemma.
Det är otroligt, efter tre år, och tre år som en av medias mest "sjuka" så vet jag inte hur man sjukanmäler sig mitt på dagen.
Antingen ringer man tidigt som satan och låter lite krasslig till telefonsvararen, eller så ger man fan.
Den här läraren, han blir galen och tar undan en för "snack" som att jag gjort något olagligt varje gång.
Bara för att han inte orkar fylla i "okänd orsak till frånvaro" !

Sedan har vi faktiskt hemmajobb i Religion står det på schemat!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: