Kors i taket!

Idag har jag fått mycket gjort på min så kallade "lediga dag".
Jag har skrivit en filmanalys som vi ska se på skolan imorn, just för att slippa gå dit.
Låt den rätte komma in...
Det är den första skoluppgiften jag gör hemma det här året tror jag!
Sedan var jag iväg och handlade mjölk så jag kan äta mina flingor med choklad. Men jag kör All Bran flingor med mörk choklad nu. Nyttigare och med fibrer.
Och så såg jag Bolt!
En besvikelse, fan jag är inte 10 år längre, men jag älskar Disney och jag älskar animerade filmer!
De är så SNYGGA!
Okej, jag skrattade både högt och länge för mig själv vissa gånger. Jag kommer nog se om den med Danne... och kanske under någon filmkväll då det är min tur att välja genre- tecknat!


Hamstern Rhino












KOMMENTARER:
Emelie

Få inte för dig nåt nu Linn ;)

Annika Olsson

Postat av: linn

men så fin han är din frank! vilken kennel kommer han från? hur gammal är han?

vad glad jag blev att du skrivit i min blogg att du hade en! jag och pojken ska själva skaffa en bulle, och det skulle vara så roligt med lite tips från en som har en!



Jag köpte tyvär honom på blocket, och det är INGET jag kan rekommendera. Men det finns jätte många bra kennlar, kolla på
www.skeb.se. Han fyller 1 år den 8onde mars. Ja den rasen är helt underbar, så personlig är våran lilla Frank,trodde inte man kunde fästa sig så vid ett djur som jag och Daniel gjort. tyvär så är försäkringen dyr och han har varit sjuk en del. Men det är ju inte alla som blir sjuka. Hoppas det går bra med ditt bulldog köp. =)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: