Gruppsex?

Började dagen med tre partier Buzz, så alla skulle få chansen att känna på hur det känns att vinna. Det blev faktiskt oavgjort, men vi gav segern till Emelie, som aldrig gav sig och ville spela heeeeela tiden. (NÖRD)
Men jag vet att det var för att slippa se Martins tyska film! Jag ska inte säga något!

Sedan tjockade vi i oss pizza på Hoggart´s på Frösön. Mysipys!
Emelie hade köpt nagellack, så hon skulle promt göra fraansk manikyr på mina flottiga kebabfingrar då vi kom hem till mig igen!


Emelie är inne i sitt arbete med mina naglar!


Sedan spelade vi lite nostaligispel. Crash Bandicoot Team Racing. Martin och Emelie tyckte de sög, så gå och dö! Det är faktiskt mitt favoritspel!



Martins kommentar till den här bilden var: Vad tuuung du är! (Det är han som ligger under goknulen!)


Martin kollar på porr!

När Martin sen somnade fick jag och Emelie en fixidé! Vi smsade runt i hela klassen, ringde och mailade att det skulle se så mycket bättre ut om alla dissade lektionen imorgonbitti. Då många i vår klass i vanliga fall har dålig närvaro, så var tydligen just imorgon en exttra viktig dag som ingen kunde missa. ALLA SKULLE GÅ! Hade vi inte sagt något hade fler varit hemma.
Grupparbete!? ORKA ER!
Vi känner oss som små rebeller!

Jag har haft så jävla kul ikväll så min mage värker! Konversiationen med Thomas på msn är ett slag för sig!
Vi frågade om han läst mailet på zonline om Naturkunskapen, att vi inte skulle ha någon.
Snabbt gick vi in och skickade ett mail till honom:
Iingen NK imorgon!!!


Gruppsex?



Gruppsex?













KOMMENTARER:
Emelie

HAHA! Love it!!!

Ovärderligt, det gör vi om snart!



Gruppsex?

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: