En viktig sista lektion...

..innan redovisningen i grupperna nästa onsdag...
DÅ TAR VI SOVMORGON!

Jag vet inte vad jag tycker om henne.
Allt är viktigt. Missar man en lektion så kan man bara inte få godkänt.
En missad lab-lektion och hon kan inte sätta betyg på oss.
Några försenade minuter för hon in i frånvaron.
Blir det för många minuter får man IG.
Seriöst?
Och så var det de där med jääääätte-nånting, men det är en nånting vi håller för oss själva ;)

I morgon är sista lektionen vi har på oss att färdigställa våra redovisningar i grupperna. Hon förväntar sig presidenttalspompöst och proffsiga redovsningar i form av EU-kommissionens samanträden.
I min grupp delade vi upp de 10 punkterna, sedan gjorde vi inget mer. Bekostade skolan på over head papper då vi besudlade henne på heeela 10 stycken!
Besudla? Vart fick jag det ifrån. Det lät grymt bra och passande!

Och hon ser på redovisningen på onsdag om vi lagt ned tid på våra energikällor, och är det dåligt får vi inte godkänt...

Imorgon kommer min älskling hem!

66 äckliga skoldagar kvar!












KOMMENTARER:
Ann

Okej vad härligt, bra att du gör som du mår bäst av. Okej vad roligt, vilken kennel ska ni köpa från? Älskar verkligen rasen, är som att köpa ett terapipaket, så himla underbara man mår verkligen bra tillsammans med dom. Nej tyvär har det inte blivit någon utställing, hade gärna velat men på grund av att han har som sagt varit mycket sjuk och nu har han precis opererat bort svansen, han hade trycksvans. Så jag vet inte om man kan ställa ut dom nu när han inte har svans längre.Får väl kika upp det. =)

Annika Olsson

mitt namn kom inte med i kommentaren ovanför så jag skrev igen =)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: