Snö vind och vatten

Fråga ett: vart är snön?
Det är den 10:e december. Det är två veckor kvar till jul och det är min och gubbens 57 månaders dag idag!
Oddsen säger att det blir snö till jul i Östersund.
" 1.01 att det blir snö i Östersund under julen, men 11.00 mot att det inte blir snö."
Bettson - What's your thrill...

Fråga två hoppar jag över, dels för att jag egentligen inte har någon fråga två och för att jag kan svaret.
Det blåser alltid på Frösön. Speciellt om man befinner sig på vindsidan.

Fråga tre: vart fan är mitt vatten?!
På morgonen kan man inte klara sig utan vatten! Nyvaken och sådär mumsig.
Speciellt inte då temperaturen i lägenheten för första gången sedan i augusti har understigit 22 grader och man måste locka med en dusch för att ens kliva ifrån det varma duntäcket.

När man talar om trollen!

Min toalettstol har börjat hosta till!

Och nu kom jag på att låten heter Sol, vind och vatten.












KOMMENTARER:
Lillebror

Nämen, har storasyster hittat fetstilen på sin blogg nu? ;)

Madde

Fan vad snygg bloggen är nu :O :D:D:D:D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: