Min nya mössa

Jag tror aldrig jag ägt en köp-mössa tidigare! Jag har sympatiburit mina egna stickade så kallade mössor för att göra mig själv glad då ingen annan vill ha på sig dom. Jag nämner inga namn, men jag kan säga att Danne vägrar ha på sig sin. Även fast den senast blev bara svart, och inte i rastafärgerna!
Men det är bra, då slipper jag köpa nya nystan varje gång jag vill testa på att sticka ytterligare en mössa.
Eller en mobilstrumpa.
Jag har funderat på att ge mig på virkning, men jag har inte kommit så långt som att ens funderat på att köpa en virknål.

Badrocken jag fick i julklapp byttes ut mot min fina, vita, nya mössa och en bh.
Och jag fick en krona över, utan att ha använt huvudräkning!












KOMMENTARER:
"In vino veritas"

Åh vilken fin mössa du har köpt dig!

Coolt att sticka sina egna mössor ju, det hade jag velat kunna ju :P Dannejävel som inte använder sina hemmagjorda mössor, haha!



/ Lollo =)

Madde

Nu är bloggen perfekt!!!

Tina Forsberg

Roligt att du har blogg, längesedan man såg dej.

Allt bra, vad jobbar du med ?

Fin blogg förresten ;)

/ Tina

Tina Forsberg

Roligt att du har blogg, längesedan man såg dej.

Allt bra, vad jobbar du med ?

Fin blogg förresten ;)

/ Tina

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: