Julklappsjakt

Det var ju idag vi skulle göra bort alla julklappar.
Men vi har en annan strategi, vilket betyder att vi måste ut på stan ännu en gång.
Till den gången vet vi precis vad vi ska köpa vart och till vem då vi idag bara sett ut allt.
Therese är klar! Fattas gör det till mina föräldrar, lillebror, VAD FAN VILL DU HA?! Anna-Märta och Per-Åke.
Mamma ringde i morse och sa att vi skulle hitta något till momma också eftersom hon köpt julklapp till fiskekompisen sin. Alltså Daniel. Hum?
Just det, till Daniel också!
Fast där har vi nog sagt att vi ska säga att vi ska köpa något gemensamt senare.
Ungefär en vecka kvar nu till valparna föds!

Efter två hela kämpiga timmar ute bland folkstressen så blev det enda inhandlade en halsduk till mig själv.

Och nu har jag gjort Danne rejält nyfiken. Han vet att jag är kass på att hålla igen, men den här gången ska jag klara det då klappen ska vara från hans föräldrar.

Jag hittade ett jättefint koppel på Granngården.












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: