Frallafrallafralla

Bullebullebulle, ska det ju vara egentligen.
Idag tog jag tag i saken och gick faktiskt till Apoteket, inte en dag försent!
Jag fick slita mig ur sängen vid halv ett bara för att hinna ut innan solen går ner.
Det är så ljust nu med all snö ute.
Faktiskt så tycker jag att det är riktigt mysigt, och ja, jag ska följa julkalendern i år med!

Under min filosofiska vandring på väg till Apoteket i detta förföriska vinterlandskap fick jag se en svart, liten stilig knul bajsandes vid vägkanten.
En Fransk Bulldog.
Hela jag fylldes med glädje och jag kunde inte låta bli att få tala om för den gulliga tanten vilken charmig hund hon hade.
Och vad glad hon blev sen då jag sa det. Där stod vi ett tag och pratade om dessa fulvackra, plattnosade hundar, franska bullar och engelska bullar. Deras starka personligheter, tillit och humor.

Behöver jag säga att jag börjar bli uns på desperat över denna väntan?!




Fransk Bulldog.

Ungefär precis såhär såg frallan ut som jag träffade idag. Svart-brindle med vitt inslag på bröstet.
Jag vet till och med var han bor. Nästan.












KOMMENTARER:
Wera

Mina två frallor är en aning ljusare än den där, men de är nååååågot charmiga :D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: