Smalvecka

Jag och älskling har beslutat oss för att ta smalveckor, för då får vi faktiskt äta på helgerna.
Våran förra smalvecka tog slut under onsdagen då vi samma dag gottigotthandlat inför Dammåresan.
Vi var ju bara tvungna att smaka de nya sommarspecialeditionchipsenibegränsadupplaga! Fy fan vad goda de var!
Och eftersom vi hade köpt två color så gick det bra att dricka upp en till chipsen.
Sedan åt vi gottigott hela helgen ute i vildmarken sedan blev det en välkomstkebab då vi kom hem till storstaden igen.

Nu är vi inne på en ny smalvecka. Var ute och gick minst 50 minuter igår kväll. Och då har jag räknat in tiden vi tog på oss inne på Statoil i Mjälle för att välja rätt choklad. Och så råkade vi ha en chipspåse liggandes i skafferiet... och så var det kvar en slurp cola sedan planksteken i söndags...
Men det var för att det var Himmelblå. Den norska jättebra serien som jag följt nu varje måndag 20.00.
Noooorgeeee

Och idag skulle vi också misslyckas. Det regnar och är så trist. Jag kände mig på otroligt bra humör efter min körlektion idag, och så råkar Frösöbron ta av till höger där också Svenssons Café ligger.
Usch vad mätt jag är nu, den där Bountydrömmen var inte att leka med, speciellt inte direkt efter frukost!

Smalveckan continues...












KOMMENTARER:
★ Cat Powers

Hej Linn!

Heja er att ni iallafall fortsätter försöker och ni kan faaktiskt inte hjäälpa att det finns SÅ MYCKET gott i världen, jag har också tänkt mig en "smalvecka" faktiskt.. På helger är det ok med godis men resten av veckan ska de vara strängt förbjudet.. Tror de är lättare att stå emot frestelsen också om man vet att man kan få om några dagar =)



Kram!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: