Jahopp. Dammån igen...

Suck. En lång en. Egentligen vill jag inte. Det är ju så mycket mer spännande att vara hemma där jag har tillgång till mailen, där jag på en gång kan se om jag får svar från det enda jobb jag sökt... vilket känns otroligt chanslöst...
Danne har bestämt att vi ska upp till Dammån idag. Därför låter jag honom sova! Sooov längre!
Han har bestämt att han ska ha en stor fisk den här gången... fy fan vad uttråkad jag kommer vara!

Och bara att gå husesyn efter varenda spindel som kan tänkas leva i stugan är en heltidssysselsättning bara det...
Samt att jag inte kan skita förrän vi kommer hem på lördag.

Bara att dra upp smilbanden och hänga med!


Vid fisketrappen -07


M y g g












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: