Beroende

Om det skulle visa sig att jag misslyckas på teoriprovet inför körkortet vet jag vad jag ska skylla på.
Jag har alla möjligheter i världen att sitta och nöta svägninsregeln och dessa satans släpvagnsvikter.
Men icke!
Jag nördar Purple Place. Spelet jag drömmer om på nätterna, spelet som är det första jag tänker på när jag vaknar, spelet som är det sista jag gör innan jag somnar.
Ända sedan min bror på nåt uberkopieratochhemlighetssätt fixade Vista åt mig har det spelet haft en speciell plats i mitt hjärta, och jag kan inte ge upp det nu, inte ens för körkortsteorin!


Rekord: 7730
Antal spelade spel: 1038
(jag trodde det skulle ligga på minst 1000 fler...)

Och bry er inte om vinstprocenttalet. Jag har fått en dille att jag måste få över 900 poäng första rundan, annars får jag inte gå vidare...












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: