Anställningsintervjun idag gick...

Så jävla bra!
Fick först sitta och medlyssna ett tag med en tjej, sedan blev det ett prov som det gick förvånansvärt bra på!
Något har jag allt lärt mig i skolan. Tänka sig att Sverige har 25 landskap...
Och jag stavade rätt på Peugeot!
Aja, sedan blev det intervju, en massa knepiga frågor som jag i min virriga tankesmedja skulle hitta och dra till med bra och resonabla svar på.
Men de godtog mig, han ville ha med sig mig i sitt team!

Nästa tisdag, 10.00 utbildning som Informationsmäklare på 118100 i Östersund!




Det går så jävla bra för mig nu!













KOMMENTARER:
BEA

Haha men eller hur!

GRATTIS till jobbet!:D

mary

WELL DONE THERE LINN!



Nu blir vi informationsmäklare tillsammans höhö:D vem fick du som fadder?

Lillebror

Ett påtvingat GRATTIS till dig syster! :D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: