These songs of freedom

Jag måste verkligen göra alla svenska uppgifter idag. Första dagen på lovet och allt, och tänka sig, dampfot är hemma och det är tyst!
Igår var jag och älskling och gjorde det vi båda tycker är så rogivande, gick på staden.
Vi hittade ölglas, och på Cervera hade de även Loft servisserien. Vi fick 12 stora fyrkantiga tallrikar, runda skålar och små uppläggsfat i julklapp, nu ska vi ha mer till samlingen!


Jag hittade även en myströja på BikBok. Och så konstaterade jag att det inte finns ett enda par ballerinaskor i hela stan! Måste hitta några som faller mig i smaken... och det är inte det lättaste!

Nu kanske jag ska börja göra något vettigt. Äta frukost och klä på mig, och seeen börja med läxor...



Mitt vågiga hår












KOMMENTARER:
Cissi

Jag vill oxå ha en sån krustång! har letat som en tok i typ ett halv år men dom har vart slut överallt:p

Emelie

Fiiiiiiiiiiiint hår =D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: