TALET!?

Jag har helt glömt bort att vi denna vecka ska göra den sista delen i Nationella Svenska B.
Eller glömt och glömt, jag har väl mest skitit i det.
Tal.
Jag har ingen aning om hur man ska skriva det, efter vad, bild, källa, text.
Och ett Pm, vad i helvete menar dom med det?
Som man ska lämna in innan talet?
Sedan ska man prata om något i fem minuter, och jag haaaaaaaaaaatar muntliga redovisningar.
Det är nu i Svenska B och nationella jag tvingas till det, samt att i Religionen har korvläraren tvingat in en muntlig del, men den är lätt att bara skita i.

Hur blir det om man skiter i Nationella? Missar en del, den muntliga?
Jag funderar mycket och säkert på att vara "sjuk" under den delen.

Och så brukar det bli.












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: