Svämmar över

Idag orkade jag inte gå på skolan. Det var inte en vanlig liggakvarisängen orsak.
Under de 10 minuterna jag och Danne träffades i morse hann vi idag bli riktigt ovänner.
Och vi är lika tjuriga båda två så ingen av oss kommer att ge sig.
Jag har ännu inte hört ett dyft från honom... kanske körde han ihjäl sig?

Mitt skrivbord på datorn svämmar över av dokument som jag MÅSTE göra.
Idag är det deadline på en varumärkesövning, men jag pallar inte skriva om vin. Ärligt så förstår jag inget om "karaktärer" och vice versa. Jag satsar hellre på att designa ett festispaket.
Sedan är de den hemska Naturkunskapen. När jag känner att jag är på väg in i kursen kommer det fler uppgifter. För närvarande har jag två dokument som tar upp plats.
Sedan är det Historian och mitt arbete om Häxor. Som vi skulle ha gjort någon gång under höstterminen.

Jobbfittan vägrar ju höra av sig! Har inte fått jobbat på över en månad och de anar inte hur jävla drygt det är att komma tillbaka efter ett sådant uppehåll och lära sig allt nytt.
Men de lär säkerligen ringa i helgen för extrahjälp, då är det jag som ska ta ett ord med dom!












KOMMENTARER:
Lillebror

Vad ska du säga om dom ringer då?

"Ja, visst, jag kommer!" :D

Madde

Haha deadlinen är om 3 veckor :P x) har ju flyttats fram tack vare Marlene projektet :)

jag

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen oxå Madde! dumma Marlene! =(

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: