Snart lov

Nu går vi bara imorgon, sedan är det lov. Påsklov, härliga tider!
Hoppas bara inte pimpeltävlingarna blir inställda! Jag ska vinna 15000 i Vitvattnet!

Vi har prov på miljökapitlet imorgon, känns ju inte sådär suveränt superkul då närvaron under detta kapitel också varit... hyffsat obra.
Men jag har gjort ett arbete i Historian, fattas väl bara några stycken nu. Sedan gjorde jag ett prov idag. Har prov imorgon. Jag känner mig oerhört viktig och duktig då jag sitter här med mina papper utspridda och ser ut att göra något vettigt
Sedan får Danne förhöra mig.
Det är nu man känner att arbetsförmedlingen väntar. Jag kan, bara jag vill!

Specialpedagogen sa inte så mycket. Har man 250 poäng i IG har man ingen behörighet. Behörighet till vad har jag ingen aning om och jag frågade inte heller. Men än är det inte så farligt för min del. Än...

Igår fick jag hem ett paket (Jag har avancerat från marinblå långkalsonger med spets till tre par leggins! DETNI!) med bland annat löpare till köket.
Jag var skitsmart då jag beställde måste jag erkänna. De var i tvåpack.
Det är fyra platser vid mitt bord, då jag var tvungen att ta två tvåpack...
När jag skulle lägga ut löparna kom jag på att det bara får plats två, och har inte den blekaste aning om hur jag räknat ut att få plats med fyra.
Ett vanligt bord har inte ens fyra!
Dumma jag!













KOMMENTARER:
Emelie

Men lättplätt att vi ska ut och gå!

Det skulle ju vara skitkul x)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: