Sleten

Idag vaknade jag upp sjuk, för ovanlighetens skull sjuk på riktigt.
Låg och väntade och väntade på att den lilla skrälliga radion skulle sätta igång så man kunde kliva upp.
Danne var sleten sedan gårdagens promenad och verkade ha växtvärk på sina ställen.

Jag sjukanmälde mig idag. Tisdag, Historielektionernas dag. Även Projekt och Företagande, som jag måste lägga in en spurt i, Svenskan som idag var sista chansen innan Nationella Provet imorgon, samt Religionen, där jag hört att läraren är pjutt på mig.
Är man sjuk så är man, så tänker jag. Nu beror det helt på hur pass mycket, men jag känner mig jättesjuk!
Har helvetiskt ont i halsen bara.

Hoppas det går bra för pappsen hos läkaren idag. Han tror att han har njursten...

Nu ska jag ta och lyssna igenom heeela Spotify.
Är sugen på Premium så att man kan söka på genre och låttitlar, men mitt internet är så segt så gör jag annat medan jag lyssnar laggar låtarna gärnet!
Så segt är det!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: