Music is the most high

Det är lite fantastiskt. Bara att vakna upp, söka enkelt på det man är sugen att lyssna på, sedan njuta.
Jag är lite kär i Spotify, och jag vet, jag är ett decennium efter alla andra.
I vanliga fall hade det tagit några timmar att få hem ett helt album, helt olagligt, kriminellt, nu finns allt där!

Groundation. Reggae, dub, jazz då den är som bäst. Jag älskar Harrison Staffords wierda röst.
Sångtexterna och rytmen.
Är det här friheten så är jag delaktig i den nu.
Ett litet tag till bara...

Idag missar jag ännu mer på skolan. Talet i Nationella Svenska B, men jag har beslutat för att skita i den delen.
Jag orkar inte bry mig om ett högre betyg.
Eller jag måste prata med henne, får jag bara G blir jag fan sur!

21 skoldagar
...sedan kan jag kalla mig arbetslös på riktigt!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: