Mumsfilibabba!



Den här juicen fick vi igår av Dannes pappa. Han hade tagit hem en hel kartong, så nog tyckte jag att han kunde dela med sig!
Jag kan tänka mig hur läskande god den blir till sommaren, kall och svalkande i värmen.
Gillar man ananas och cocos kommer man älska den här, jag har redan druckit ur hela förpackningen.
På bilden är det sista lilla skvätten... Fan vad god den är!

MUMS!

Jag har även fått tummen ur och ska börja imorgon. Tidigt som attan också.
Skitigt nervös kan jag lova!

Nu ska jag bara luta mig tillbaka och invänta ett album och låten med Missy Misdemeanor Elliott Featuring Lud - Gossip Folks.
Ipred lagen kan ta sig någonstans!

Och jag är en av över 100 000 som står i kö för att få använda The Pirate Bays anonymiseringstjänst IPREDator!












KOMMENTARER:
Louise

Oj låter som en spännande juice, tss dannes pappa? erkänn bara det var företaget som ville att du skulle sponsra dig x)



Börja imorgon? Vadå börja imorgon ? =P

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: