Jäktig dag

Idag förstår jag inte riktigt hur vi ska hinna med allt.
Först och främst har jag körlektion nu från morgonen, sedan blir det att sitta kvar att göra teori till affärerna i City öppnar.
Innan storshopping i Östersund så ska vi in på 126126 och kanske fixa tonade rutor på Volvon.
Efter det blir det plågsam vandring utmed gågatan.
Danne ska hitta en kavaj och passande tillbehör till den, kan bli kul att se hur det blir!
Vi ska hinna med Lantmännen och hämta en Grill och det lär även bli att vi måste ta Lillänge en gång till.
Danne ska agera taxi åt sin syster, och sedan måste vi iväg ut på Frösö Golfen och hjälpa till så stackars Anna-Märta får komma hem någon gång. Hon har storutkörning samtidigt som hon ska ordna allt till Per-Åkes 50-årskalas imorgon, klart vi ställer upp!
Samtidigt har vi bokat tvättstugshelvetet.
Sedan ska vi hinna hem något hoppas jag så man får duscha och göra sig i ordning för middagen ikväll.

Nu fick jag påminnelsen från Z-Trafikskola.
Har verkligen sovit som en sill inatt, och nu från morgonen har stamphelvetet varit hemma.

Cirkulationskörning












KOMMENTARER:
Louise

Sovit som en sill? vet inte riktigt hur man sover så^^

Så det blir storshopping idag? låter skoj, skoj! Dock tkr jag det kan vara rätt trist att shoppa kläder, jag gillar mer köpa saker :P



Hoppas kalaset är trevligt! :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: