Hämnd stavas T a n y a

Idag är det stora dagen. Per-Åke fyller 50 år, och jag vet redan nu att det kommer bli en helvetisk lång dag med stress och planering. Sådant som jag hatar. Planera.
Vi ska snart åka iväg till Lugnvik med grillen som han ska få i present, äta tårta. Bli feta.

Igår hade idiotgrannrna party. Till fram emot halvtvå! Jag låg och var så arg så knäskålarna vibrerade. Vi låg och övade på vad vi skulle säga om vi skulle ner och ringa på. Danne skulle slå, han höll på ladda näven. Jag skulle mer förklara vilka jävla idioter dom är, att alla grannar hatar dom, att de kunde räkna med en anmälan till hyresvärden, och de kommer de få, tamejfan!
De hade hopprally för mina glas står inte där de var placerade igår. De dånade och dunsade och de skrek och spelade samma låt på repeat som de haft sedan de flyttat in.

Så nu, förhoppningsvis är de bakfulla som svin, sover sött- tills nu, hämnden stavas Tanya Stephens.


Tanya Stephens - Boom Wuk

Boom Wuk är benämningen på kuk på jamaicanska, och Pum Pum betyder fitta!












KOMMENTARER:
Louise

Så sjuuukt respektlösa de är =( =(

Jag skulle få fnipp på sådana grannar..

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: