Ännu en vecka avslutad

Ännu en hel vecka som jag varit borta från skolan. Jag känner mig väldigt duktig, hur mina betyg bara sjunker på grund av en stor portion lathet, men också för att jag faktiskt har ont i halsen.
Men alla andra kan ju gå på skolan fast än de är lite förkylda, inte jag, jag passar på!

Idag är det Queen på Spotify som gäller!
Och mitt röda té luktar diesel... spännande!

Ändå trivs jag mycket bra hemma utan att behöva tänka på skolan. Den biten får man ta nästa vecka, och då går jag bara två dagar! Ledig måndag, torsdag och fredag! Lyxräka!
Jag har åstadkommit mycket bra här hemma i mitt sjukdomstillstånd.
Jada, jag har sökt två jobb, ena av dem är kört sedan länge och det andra har de inte ens byggt huset till ännu...

Sedan håller jag på att byta kennel, ska bara få in ett öra eller två, och grrr dessa hundar!
ska en bulle se ut!

I want to break free


Mjuupbjuuuubjuuuubjujuuuuuuuooooo












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: