Anagram

Olasalo eller olasalO är mitt favoritanagram.
Ola Salo.
Egentligen heter han Rolf Ola Anders Svensson... Nossnevs Sredna Alo Flor...

Jag sitter och lyssnar igenom de bortglömda låtarna på Spotify.
The Ark var efter Markoolio-eran, mina största idoler.
Jag hade alla skivor, affischer, jag älskade dom, min fina skivspelare var med överallt!

I låtarna får jag flashbacks till mitt liv som tidig tonåring, killar, bekymmer, vänner, skola.
Vilka låtar jag grät till, hur jag bara inte kunde sluta älska Ola Salos röst.
Jag blir kär på nytt, han är faktiskt den enda artisten jag varit kär i, nu när jag tänker efter.
Han var riktigt het i början, innan all Jesusstuff...

Ola Salo och Brett Anderson (Suede) är männen med rösterna jag fallit för.
Ojejoj... vad gör jag här, i Östersund med Danne?!













KOMMENTARER:
Louise

Naw... Minneslåtar <3

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: