Stamcellsforskning

Jag ska agera som en lobbyist och därmed kunna överala mina klasskamrater att stamcellsforskning är dåligt!
Hittar därför bara bra grejer om denna forskningsmetod. Kan bota aids och hiv och allt var det nu är.
Det enda emot är att det skulle vara omoraliskt, en oetisk handling då detta gäller att ta celler från döda, ofödda barn, whatever, jag förstår inte så mycket.

Jag är även själv, mina gruppmedlemmar är sjuka idag... och detta ska vara klart nästa lektion och vad kan vi? Vi har inget upplägg eller någon finurlig idé.
Aja orka bry sig!


Nu är det höst på rikigt allvar också!
Danne kom hem igår och det var så mysigt! Knappt två dagar var vi utan varandra, och detta är bevis nog på att man kan vara förälskad efter 3 långa år. Det trodde inte jag, inte såhär mycket!
Vi tittade på filmen Edward Scissorhands, och den var så mysig. Den fick mig att längat till vintern, åtminstånde det första snön!



 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: