Oavsett hur liten en person är...

Så var det, eller nåt. Har precis nyligen sett Horton Hears a Hwo, och jag måste samla tankarna lite...

Sådär!

Filmen var inte så bra. Den var rikigt välgjort och mycket flummig, alla detaljer och ja, animerad film blir bara bättre och bättre! Visst jag skrattade några gånger här för mig själv och jag kände lyckan spira i hela kroppen då han fick sin klöver åter, och jag grät nästan då han lyckades övertala alla. Så känslig är jag!




Danne kommer förhoppningsvis hem imorgon! Det måste han, för jag vill ha min dator!
Och så är jag ledig. Funderar på att gå in på stan och köpa min vinterjacka. Kanske kolla om en Adidaströja finns, har sett den på internet, så soft!

Undra om jag ska kika på en film till... Wall-E?












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: