Jag har två dreads!

Nu är jag inne i med dreadsperiod igen.
Jag vill, jag vill, jag vill!

Så istället för att sitta och göra min uppgift till imorgon, en powerpointpresentation om vapen i lobbyingvärlden, så sitter jag här och beundrar mina spretande två dreads som jag gjort!
Jag ser ut som en snigel med mina antenner som sticker ut som horn. Vackert!

Istället för att göra en analys i samhället som ska vara inne precis klockan 12 på fredag så donar jag med backcombing och vax.
Varför?
För det första orkar jag inte samhälle nu. Ordet "analysmodell" får mig att tänka på kebab.
Och jag har inte powerpoint på den här datorn, men jag har faktiskt sysslat med lite ctrl+c och ctrl+v från morgonen!


Jag vill!












KOMMENTARER:
maryy

fääätt snyggt. Jag har också haft en dreads perion haha.

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: