Dessa dagar

Måndagar = huvudvärk på riktigt. Jag vet inte om det är mest för att jag vet att min hjärna måste ansträngas under dagens mattelektion, eller om det är läraren i Samhälle B. Snarare det sista!
Jag hatar Samhälle, jag hatar läraren.
Så, där har vi anledningen till dessa återkommande bivärkningar.

Jag har varit på en Samhällslektion sedan skolan började den regntunga dagen den 27 augusti.
Jag har missat tre i rad nu och inte blir det bättre av att jag stannar hemma från dem.
Den jobbiga delen som är att komma i kapp får bli ett eget kapitel.
Varför bytte jag inte kurs då? Vad fan skulle jag byta till? Svets, webbdesign? Nehe, inte en chans! Jag ska gå klart den här jävla kursen och visa vem det är som bestämmer!
Vi har den heeela året, så jag kan vara sjuk!

Jag har lagt upp en taktik, alla lektioner som vi har båda terminerna, där kan jag råka ta en sovmorgon eller kanske skita i några gånger.
För närvarande är jag inte ute efter några bra betyg, jag är ute efter att klara av den här jävla skitskolan!

Hade finansministerna Anders Borg en etta i matematik och hoppade av i tvåan, då kan fan vemsomhelst klara sig utan skolbetyg!

Gröt












KOMMENTARER:
Julia

hahaha så sant

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: