Damplinn

Älskling var så söt i går. Jag satt och slet på jobbet medan solen sken och det sköna höstvädret bara rann förbi utanför mitt fönster på arbtet. Så går han och köper en dator åt mig. I sista sekunden innan Onoff stänger och allt.

En sådandär liten behändig ettkilos dator, en blå acer Aspire One.
Han tänkte att jag skulle ha något att dona med nu då han är borta, nu då han har åkt fan så långt bort från mig!

Lugn, lugn! Nu kommer dampen!
Öppnade kartongen, och vad i helvete är det som är fel!?


Spricka!


Damp damp damp damp damp!
Ringde vartenda nummer jag hittade till Onoffs kundtjänster och serviceställen och akuter och allt vad fan de nu heter!
Nu får jag inte en ny dator förrän på torsdag, då Danne kanske kommer hem.
Och då ska jag fan ha en VIT för besväret!

Jävla Onoff!

Förresten, jag har försovit mig!
Inte bra, inte bra! ...?












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: