Blir inget rikare...

Fyra rätt på lotto 1 och ytterligare 4 rätt på lotto 2. Inte ett enda rätt Jokernummer. 47 kronor rikare, med tanke på att jag spelat för 200. Gick man minus!
Bjöd Danne på finmiddag på Athena igår. Inte gratis direkt då man inte äter pizza.

Sjukanmälde mig från jobbet i morse. Kände mig inte alls kry.
Ont i halsen och denna fördömda hosta.
Jag blir inte rikare av att vara hemma.
Känns kul att veta att över 1000 spänn bara runnit förbi mig idag.
Eller med närmare eftertanke över 1000 spänn, som aldrig varit mina, bara gått upp i rök.
Och tänker man i mina banor, så var det värt dessa 1000 kronor att få vara hemma och mysa med min pojkvän!
Var så länge sedan vi hade en heldag tillsammans!

Vi såg Sigman inne i stan idag. Träffade även köparen, och vilken nostalgiskänsla. Roligt att bilen kommer till nytta, och nöje!

Imorgon har jag bara 1 timma och 20 minuters lektion!!
Sedan ska jag hem och skriva min analys om Ryssland... är det tänkt!

Skita ur lite godis kanske...?












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: