Tar tillbaka...

Det där jag skrev igår att jag är lycklig som håller på att bli sjuk.
En stödkrage är något jag önskar mig just nu. Nacken är helt åt helvete och kan knappt vrida skallen.
Jag har sovit hela dan i hopp om att huvudvärken ska försvinna, men ikke.
Den har istället spridit sig till öronen så nu har jag ont i dom också...
Inte nog med det så har jag feber och nån släng av halsfluss.

Jag tar tillbaka att jag ville bli sjuk!
Nu vill jag bli frisk! Vi ska ju till Väterås på torsdag!!

Och nu kan jag hänga ut verkstan;
Mabil, de ska ta på sig olyckan med vår ihopskurna volvomotor. De insåg att felet kunde ha varit deras, så nu är det ett problem mindre för mig och Daniel att gruva på! Vi hade ju ARN pågång och konsumentverket, men så blev det inte!
Som tur är!
Billigt för Mabil säger jag bara... NOT!
Bara packningen kostar runt 18000!!

Sova...












KOMMENTARER:
Mir

Såg först nu att du skrivit i min blogg ang dreadsforumet. Jag fanns där förr under det namnet,länge sedan jag var aktiv där dock.

Länge sedan jag gjorde dreads,men det sitter nog i märgen ännu.

//Mirlinda

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: