Lov

I morse började jag jobba 06.00.
Det visar på vilket lugnt och ledigt lov jag har.
Men nu ska jag faktikst vara ledig tills på söndag. Och jag tog inte på mig ett långt pass under lördagen då det är uberob.
Jag har lärt mig en sak; ring inte och boka in jobb på jobbet.
Det är då man inser hur mycket det tar emot.

Var och grattade Dannes syster igår så då blev det självklart oxfile och massor av tårta!

Vi har även bestämt att vi ska försöka fixa en babybobby. Jag blev så glad då Danne sa att han ville att vi skulle köpa hund nu så jag höll på göra på mig i byxan!



<3



+ att idag var det första gången jag ringde och klagade på en granne. Gissa vilken!
Jag tror jag aldrig har hatat en människa jag aldrig träffat så mycket som nu.

Eller jo de har jag...












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: