Idag är jag LESS!

Jobbar helg. Började 10.20 i morse. Första bussen från Frösön skulle gå 11.15.
Regnoväder och storm, det fattades bara snön. Eller jag hade önskat att det hellre hade snöat denna dag.
Fick dra på mig vinterjacka, mössa och vantar.
Blev dyngblöt innan jag ens kommit utanför dörren nästan.
På gångbron blåste det så mycket att jag knappt kunde gå och andras.
Med motvind i råga på allt så var jag inne i stan på mindre än 30 minuter.
Jeansen var dyngblöta, och i skrivande stund så har de fortfarande inte torkat.
Min mobil som legat i jackfickan badade med busskortet, så nu är den DÖD!
Det kanske är det jobbigaste av allt att inte ha någon mobil, den är helt cp, vattenskada grad ett!

Och nu skiner solen och det är strålande höstväder!
Ingen förstår vilket jävla helvete jag hade i morse!
Så nu är jag LESS och självisk som fan!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: