Decembervalpar...

Jahopp... Där rök min förhoppning om att det skulle bli vårvalpar, valpar precis till skolavslutningen.
Decembervalpar av Bobby från England. Han med perfeka blodslinjer som inte är så vanliga här i Sverige.
Jag har precis ring Malcoms kennel, och hon var skittrevlig och bad mig mer än gärna höra av mig igen om det var intressant.
Det kunde hon ge sig på!

Såhär är det nu! Skolan i februari, det är mycket lov och många lediga röda dagar. Jag vet inte hur vårt schema kommer att se ut, men som att jag skulle börja bry mig om det de sista fyra månaderna.
Är det även så att Danne går med på en babybobby så SKA jag ta mitt körkort under vintern!
Jag hade planerat att ta en intensivkurs till våren för att komma igång, men blir det så att vi skaffar en valp vintern 09 så ska jag ha körkort redan!
Inte minst för att det är en bra bit till kenneln, men även för att ta mig snabbt från skolan!

 
Pappa Bobby och mamma Gudrun :)












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: